Sunday 30 October 2016

Semua orang dah tidoq!!

Kedah menang Piala Malaysia. okbai

hahhhahahaha... lawak saja, semua orang dah tidoq, well dah pkui 4 pagi kot, aku sorang ja yang dok jadi burung hantu kat sini.. aku dah ngantok teruk, kepala dah gelong semacam,. tapi tenet ni,haishhhh.. pastu assignment yang nak kna hantaq esok aku soalan pon tak tgk lagi, taktau lah nak jadi apa esok ni, memang selamat lahh... lusa ada test, otak kosong lagi. memang habehlah aku sem ni, taktau nak kata.

dak sebenaqnya aku taktau nak taip menantang apa kat sini tapi dah lama tak menaip, saja gedik malam ni, dah alang2 ada tenet, selalu ada jgak, tapi selalu aku aku tidoq, hahhaaaa,,,

ahhh... rubic's revenge!!! aku tgh main menatang tu, dah berjaya buat sekali, tadi aku ceramuk balik, pastu buat tak jadi dah. habeh test nnti aku try lgi, dgn algorithm lengkap, kna kaji dulu ni. hahahaaa... LAPAQ!!! tapi sakit perut, tapi menagntuk. adehhh... susah. nak karok pon ya jgak. tpi semua org dah tidoq. hurmmmm... esok ja lah. ohhh... esok lab report plakk.... study lg. hurmmm... simpan niat hat bnyak2 td tu minggu depan ja lah...

No comments:

Post a Comment