Tuesday 22 April 2014

my new love~~~

i'm so into exo right now!!!...ahahhahaaaaa... aku baru tau yg grup exo tu terbaik..heheheee... sebelum ni dgr lagu MAMA depa jaa.... lagu tu aku addicted 2 bulan kot masa kat matrik.... dgn mv2 dy sekali terbaik.. tp ramai yg cakap lagu tu tak okeyh... ya ka?? tak pon aku rasa sbb aku tak paham pon apa yg depa kata... and aku try pelbagai jenis translator yg aku boleh jumpak dlm google.com , bing.com ... dan hasilnyaa... takdak yg mencurigakan pon... so aku teruskan mndgr... tapi waktu tu aku just fokus kat lagu ja lahhh.... member2 group tu aku tak berminat nak knal pon sbb ramai sgt (fikiran masa tu lah) ,, sudah2 lah dgn super junior yg  nama depa sorang2 masih terpahat dalam kepala hotak aku (sampai sekarang)...

sekarang aku dah minat exo,, hahahahaaa... semuanya sebab chanyeol, si rapper merangkap happy virus exo... ceritanya macam ni,, tgh2 aku berjalan2 di laman youtube satu hari tu.. aku trjumpaklah satu video ni...
law of jungle... macam best,, so aku tgk lah.. masa tu pukul 2.30 pagi ... waktu tu mnggu study week .. dan aku ada paper nak jawab esok pagi,, hahahaaa,,, so,, aku tgklah sambil study (kononnyaa)... paper ape tah aku tgh study waktu tu dah lupa dah... but in the end aku tggalkan sbb lg berminat nak tgk law of jungle,,hehehee... rumet aku da tido waktu tu.... so aku nak gelak pon kna cover... n tak sesia aku tgk video tu... best,,, siyes best...dan apa kaitannya gn exo plak?? haaaa... ni lah kaitan dy sbb dalam tu chanyeol si rapper tu ada dalam tu ( undangan je pon )...  tujuan utama dy nak tgk law of jungle... habis ja law of jungle tu dalam 3 lbeyh...

tgk muka tanpa mekap tuu... masa ni dy tgh menangiss... huaaa... sekali ngn aku menangis pukul 3 pagi..hahahaa...

 aku pon mulalah mencari chanyeol, exo , etc... dgn bantuan pakcik google yg 24/7 berjaga tak penah tido kecuali kalau line internet corrupt..hahahaaa.... dan bnyaklahh lagu2 exo yg aku dgq antaranya growl (으르렁) - https://www.youtube.com/watch?v=I3dezFzsNss
siap link aku bg haaa... start dgn lagu kemudian muncullah lagu2 lain....memang best lahh lagu exo ni... pastu start lah menghafal plak nama2 setiap grup member exo ni... okay, laghaa...hahahaa... tp dah nak terminat nak buat mcm mana kann?? heheheee

lepas tu sorang2 kawan aku tarik utk minat exo... heheheee... oleh sebab grup exo ni ramai, aku n kawan  aku ni (noor afizah jamil)  siap buat ranking sendiri utk member2 exo ni...hahhaaaaa.. ranking dy aku dah lupa tapi...ni ranking aku....
     
1-
hahhaaaa... yg first... of cozz... HAPPY VIRUS
CHANYEOL
2-
unique vocal... hurmm.... sedap suara dy..
D.O
3-
엑소 수호하는 leader 수호!
exo suhohaneun leader suho!
(mcm mna nk eja leader dalam korea tak reti,, hahahaha..)
4-
the lead dancer from china!
nice dance nice voice..
LAY
(can't differentiate between 멘붕 and 면봉)
5-
oldest hyung that looks like maknae..
XIUMIN
(he is korean)
6-
powerful vocal!
CHEN
(he is korean too)
7-
another powerful vocal
BAEKHYUN
8-
the most popular member i guess..
he is chinese
LUHAN
9-
another rapper... he's cute actually..
awesome rap too, and he is chinese
KRIS
10-
another cool dancer
KAI
11-
hmmm... no comment
TAO
12-
maknae
SEHUN

entry terpanjang setakat ni...hahahaaa...okay bye

No comments:

Post a Comment