Tuesday 2 September 2014

Cuti semester dah nak habessss

Hari ni 2 september 2014 . Cuti yg tggal masih berbaki 4 hari sebelum aku balik ke melaka . Yeahhh dan hmmm.... hahahahaaaa

Yeahhh sebab aku mcm dah bosan dok kedah. .hahahahahaaa. .taktau nak buat apa. . Ada jia asyik kluaq ja... besttt. .tp yg kurang bestnya... destinasi yg sama jaaa...hahahaaa...sori jia. .n tahniah dpt usm... heheheheee.... tak kisah pon tmpat yg sama... bleyh cuci mata jd laaa...hahahaaa..buah mera (kedondong) ja blom dpt lg. . ( Jia.. blanja aku buah mera kat aneka nahh. Jgn lupa. ) plus.. dulu hang tolong aku sblom aku daftar msok uni... hang yg bwak aku kesana kesini..  so aku tak kisah la tman hang kesana kesini jgak utk tolong hang daftar uni. . ( okayy.. setel cerita jia )

Aku bosan dok kedah salah satu sebabnya ialah. Bila aku dok umah aku sesorg. Adik2 aku dua2 pi sekolah. Tggy aku n ayah aku. Waaaaa... .ayah aku.. nmpak muka aku ja... potpetpotpet... bkn berletiaq kat aku.. kat adik2 aku...huaaaaa... pnatttt!! Tak laqat dengaq sudah... ayah aku plak dah mmg pesyen dy... maqah kat adik aku lpas kat aku. Maqah kat aku lpas kat adik aku... in the end, aku rasa adik aku yg kna lg teruk sbb aku lg bnyak buat jahat. Keluaq pagi.. malam bawu balik.. kadang2 kluaq pagi balik mlm tp balik 10 minit packing barang pi plak tidoq umah kawan. .hahahaaaa..ksian adik2 aku... (okay.. setel cerita bosan )

Hmmm plak sbb aku tak puas g tgk tv. T dah balik melaka aku dok kolej kediaman , takdak tv..huhuuu.... tak puas g bergaduh ngn adik2 aku...balik umah pon tak dok kat umah asyik keluaq tman jia...huhuuu... aku tak puas g tidoq kat umahhhhh!!! Waaaaaaa (okay, setel cerita hmmm )

Apa yg aku buat sepanjang cuti sem??
1. Sah2 la tman jia kesana kesini setelkan hal uni dy... best... dah nma pon tman. Mmg tman laa... aku jd penumpang dkat seat sebelah driver ..hahahahaaa..smua bnda jia buat.
2. Abihkan msa dkat umah dgn tidoq. Makan. Tgk movie. Bergaduh ngn adik2. Hahahaaaaa..tp sikit jaaa
3. Menghilangkan diri selama 5 hari. Destinasi dirahsiakan atas faktor2 tertentu .hahahahaa... (jawapan retiss)
4.mkn dome (koey teow)...mmmm... sedapnyaaaa..
5. Kem transformasi utk siswa2 siswi2 kawasan jerlun. Di Muda Resort. Terbaikkk...heheheheee
6. Hantar jia ke universiti
7. Jalan2 pusing2 sungai petani...hahahaaa...sesat sana sini... but... thanks kpada live navigator. .asma utk navigationnyaa...
8. Plan utk 4 hari yg tggal ni.. mgkin tgk tv smpai lebam. Tidoq siang smpai malam. Makan sampai tembam. .hahahahaa... eh...msok plak...hahahahahaha

Akhir kata , awal tak kata apa.

No comments:

Post a Comment